tiistai 29. maaliskuuta 2016

Jotain uutta..

Olin vakaasti päättänyt että yhteenkään haasteeseen en ota osaa ennen kuin olen edellisistä selvinnyt mutta minkäs teet kun vastaan tuli oikea helmi! Nimittäin Ikinä en ole... joka löytyi Ihan oikea blogi?sta. Haasteen ideana on haastaa itsensä tekemään muutama sellainen käsityö jota ei ole ikinä tehnyt. Siis aivan mahtava idea! Koko ajanhan sitä haluaa kehittyä ja kokeilla jotain uutta! 

Mitä sellaista sitten en ole tehnyt minkä kaikki muut käsityöharrastelijat tuntuvat tehneen? Niitä on niin paljon!!! Olen aikamoinen vastarannankiiski mitä tulee tulee käsityövillityksiin.. En mie lähe tähän mukaan ollenkaan! Vaikka ehkä haluaisinki ja kunhan muiden innostus on laantunut, saatan sitten kokeilla :D 

Yksi mitä olen suunnitellut jo kauan kokeilevani, on tehdä jotain afrikan kukista.. Sitä en vielä tiedä mitä niistä tekisin mutta yhtäkään afrikan kukkaa en ole ikinä tehnyt joten yksikin on askel eteenpäin!  ;D

Näin Anelmaisten kulta-aikana olen miettinyt osaisinko neuloa kirjoneuletta.. Ikinä en vielä ole uskaltautunut kokeilemaan. Anelmaisia en kyllä ensimmäisenä kirjoneulekokeilunani ala tekemään vaikka ne kauniita ovatkin mutta ehkä aloitan jollain vähemmän haastavalla  :D 

Sukkia on tipahdellut puikoilta tasaiseen tahtiin mutta ei vielä koskaan koululta! Yksi työ voisikin olla virkatut sukat.

Niinkin perus käsityö kuin lapaset on myös listaallani! Joskus tosiaan koulussa olen tehnyt mutta en saanut niitä koskaan valmiiksi.. Olisikohan aika opetella ;D 

Joko muut ovat ottaneet haasteen vastaan haastaa itsensä? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti